کاربردهای مختلف چای قارچ

کاربردهای مختلف چای قارچ

زندگی پاستوریزه امروزه ی جامعه ی جهانی موجب گشته که بسیاری از مخمرهای مورد نیاز بدن در تعادل بخشی به سوخت و ساز و فعالیت های بدن نقشی غیر قابل انکار دارند از چرخه مواد مصرفی انسان ها حذف گردد، این مخمرها با کمک به عمل دفع سموم از کلیه ها سبب جلوگیری از بروز سنگ در مجاری ادراری و مثانه گردیده و با کمک به عمل پاکسازی خون، موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از انسداد عروق و خطر ابتلا به بیماری های قلبی می باشند، مصرف شربت کامبوچا سبب می شود.

که خون تصفیه و پوست را نیز شفاف و شاداب نموده و سبب از بین رفتن چین و چروک پوست و جلوگیری از سفیدی و ریزش مو و بسیاری از خواص درمانی دیگر می شود. هنگامی که این موجودات ذره بینی حیات بخش به دستگاه گوارش بدن وارد شوند به صورت فوق العاده ای در فعالیت این دستگاه اثر گذاشته و اشتها را افزایش داده و موجب بهبود فعالیت گوارشی بدن و متعادل نمودن آن می شوند.

 

همچنین با بالابردن سوخت و ساز بدن نیز از چاقی مفرط جلوگیری می نماید. همچنین این قارچ با تقویت سیستم دفاعی بدن، دارویی برای درمان سرطان، پیش گیری از ایدز و انرژی زا بوده و در درمان کم خونی نیز موثر می باشد.

مخمرهای کامبوچا موجب رفع خستگی و ایجاد شادابی هستند به همین جهت نوشیدن این شربت خوش طعم موجب درمان سندرم خستگی مزمن EM می شود.

افراد قدرتمند و مشهور همیشه بدنبال یافتن راهی برای عمر طولانی و سلامت و جوانی بوده، ولی در این راه نیز تردیدهایی وجود دارد در حال حاضر چای کامبوچا در آمریکا و اروپا، بخشی از رژیم غذایی و درمان سنتی، محبوب بعضی از بازیگران هالیوود و هنرمندان مشهور از جمله پالترو، کیرستن دانست، لیندسی لوهان، مدونا، هاله بری، مک رایان، آنا پاکوین، شر، باربارا استرایسند، الک بالدوین و سوزان ساراندون که از هنرپیشه گان معروف بود.

 

بر طبق سنت طب قدیمی، چای کامبوچا دارای ارزش دارویی بسیاری از جمله؛ تحمل برخی از مشکلات و سختی هایی که با بالا رفتن سن پیش می آید (قوی و پر انرژی نمودن)، رفع بی اشتهایی، ورم مفاصل، تصلب شرائین، سرطان، یبوست، دیابت، بیماری های کیسه صفرا، نقرس، بواسیر، مؤثر در رشد ترمیم و رنگ مو، سردرد، فشار خون بالا، پیش گیری از ابتلا به HIV، بالابردن ایمنی بدن، سوء هاضمه، افزایش شادی و سرزندگی، درمان اعتیاد الکل و قهوه و کاهش چین و چروک پوست می باشد.

 

ولیکن با وجود ابراز خواص درمانی مختلف باز هم چای کامبوچا با اختلاف نظرهایی در مورد مفید بودن یا مضر بودن آن مواجه می باشد که البته برای هیچ کدام نمی توان نظر قطعی صادر نمود ولی براساس گزارش سازمان FDA، با مصرف به اندازه و کم و مشاوره با پزشک و ورزش می توان در مورد مصرف کامبوچا مطمئن تر عمل نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا