کامبوچا بادرشبویه برای سلامتی قلب و عروق

کامبوچا بادرشبویه برای سلامتی قلب و عروق

کامبوچا بادرشبویه برای سلامتی قلب و عروق

 

بادرشبویه : بادرشبو بویی خوش و دلپذیر همچون بوی بادرنجبویه دارد. آن را التیام‌بخش زخم می‌دانند و به عنوان تقویت کننده قلب و آرام‌بخش استفاده می‌شود. آن را دارای خواص آرامش‌بخش، اشتهاآور و ضدنفخ نیز دانسته‌اند. بادرشبو بادشکن، معرق، ضد اسپاسم، ضد ویروس و ضد میکروب می باشد. موارد استعمال در پزشکی سنتی مقوی، مدر، قابض،

سلامتی قلب و عروق ،
مبارزه با سرطان ،
بهبود عملکرد سیستم گوارش ،
بهبود عملکرد عروق بدن ،
کامبوچا بادرشبویه از ۶ گیاه مختلف دارویی چای سبز (Green Tea) ، بادرشبویه (Moldavian balm)، زردچوبه (Curcuma longa) ، علف لیمو (Cymbopogon)، شنبلیله (Trigonella foenum) که دارای خواص درمانی برای سلامت قلب و عروق می باشند توسط شرکت برنا کامبوچا تولید شده است.

 

 

کامبوچا بادرشبویه برای سلامتی قلب و عروق

اثرات فارماکولوژی گیاهان موجود در ترکیب :

چای سبز: چای سبز را به دلیل داشتن موادی مانند کاتچین ضدسرطان و آنتی‌اکسیدان دارای خواص دارویی مفید می‌دانند، که نسبت به آنتی‌اکسیدان‌های معروفی چون ویتامین‌های C و E بسیار قوی‌تر عمل می‌کند. (میزان کمتری کافئین دارد بین ۲۰ تا ۳۰، و کمتر مضر است)

 

برناکامبوچا بادرشبویه یکی از محصولات تولیدی کارخانه برناکامبوچا است که از ترکیب نوشیدنی کامبوچا و ۶ گیاه دارویی چای سبز، بادرشبویه، زردچوبه، زنجبیل، علف لیمو و شنبلیله تشکیل شده است.

این گیاهان بخاطر داشتن خواص ضد التهاب و التیام بخشی، آنتی­ اکسیدانی و کمک به هـضم غـذا و افزایش سوخت و ساز و تقویت عمومی بدن می ­توانند، برای بهبود عملکرد عروق بدن، کاهش چربی خون، تصفیه کننده کبد، کلیه و لوله گوارش بسیار مفید باشند.

 

همچنین برناکامبوچا بادرشبویه از طریق تقویت کنندگی قلب، اثرات ضد التهابی و آنتی­ اکسیدانی قوی که دارد به تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبود سیستم گوارش و تناسب اندام و کاهش وزن کمک کرده و در افزایش انرژی بدن، کاهش درد مفاصل و علائم پیری و تقویت سلامت قلب و عروق و سالم ماندن کبد، بسیار موثر خواهد بود.

 

کامبوچا بادرشبویه برای سلامتی قلب و عروق

 

بیماری های قلبی و عروقی هم اکنون از مهمترین عوامل مرگ و میر دنیاست و در سال های اخیر ابتلا به این بیماری ها افزایش یافته است. براساس پیش بینی سازمان بهداشت جهانی، در سراسر جهان بیماری های قلبی و عروقی به عنوان مهم ترین علت مرگ تا سال ۲۰۲۰ مطرح است.

 

عوامل خطرساز بروز بیماری های قلبی و عروقی از چند سال پیش به رسمیت شناخته شده است که عبارتند از سطح بالای لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL)، کلسترول، مصرف دخانیات، فشار خون بالا، دیابت، چاقی شکمی، استرس ها و تنش های روحی، عدم مصرف مواد غذایی سالم و طبیعی و استفاده از روغن های نامناسب و صنعتی، مصرف بیش از حد الکل و عدم فعالیت بدنی منظم.

 

امروزه در کشور ما روزانه ۳۰۰ نفر در کشور بر اثر عوارض قلبی فوت می کنند. در چنین شرایطی که پیش بینی می شود تا ۱۰ سال آینده آمار سکته های قلبی به اوج خود برسد، استفاده از درمان هایی که بتوانند مشکلات مرتبط با قلب و عروق را به شیوه ای بی عارضه درمان کنند کاملا احساس می شود. یکی از درمان های گیاهی مؤثر که می تواند کاملا گیاهی و بدون عارضه بیماری های قلبی- عروقی را درمان کند، نوشیدنی کامبوچا بادرشبویه می باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا