محصولات برناکامبوچا

معرفی محصولات کارخانه برناکامبوچا

معرفی محصولات کارخانه برناکامبوچا

کامبوچا نوعی نوشیدنی تخمیری سرشار از ویتامین­ های گروه B، اسیدهای آمینه مختلف، پلی فنول­ ها و پروبیوتیک­ ها است که برای سلامت بدن فواید زیادی دارد. خواص عمومی محصولات برنا کامبوچا شامل: بهبود عملکرد سیستم گوارش، مبارزه با سرطان، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، افزایش دهنده انرژی بدن، تناسب اندام و کاهش وزن، کمک به سالم ماندن کبد، کاهش دهنده ورم و درد مفاصل، کمک به سلامت قلب و عروق می­ باشد.

محصولات برناکامبوچا

 

کد تخفیف : YALDA99   |  کد تخفیف ویژه شب یلدا از ۲۰ آذر ماه تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹

 

 

برناکامبوچا آراقیطون یکی از محصولات تولیدی کارخانه برناکامبوچا است که از ترکیب نوشیدنی کامبوچا و ۶ گیاه دارویی چای سبز، آراقیطون، ترشک، آویشن، چای کوهی و زنجبیل تشکیل شده است. این گیاهان بخاطر ترکیبات آنتی ­اکسیدانی، اسیدهای آمینه و مواد معدنی مختلفی که دارند می­ توانند نقش مهمی در سم ­زدایی بدن داشته و برای  تصفیه و کاهش غلظت خون، دفع اوره خون، بهبود فشار خون، سم زدایی بدن، رفع تیرگی و روشن شدن پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبود سیستم گوارش و تناسب اندام و کاهش وزن، افزایش دهنده انرژی بدن، کاهش درد مفاصل و علائم پیری و کمک به سلامت قلب و عروق و سالم ماندن کبد بسیار مفید باشد.

برنا کامبوچا آراقیطون یک لیتری – ۱۲ عددی

 


برناکامبوچا آویشن یکی از محصولات تولیدی کارخانه برناکامبوچا است که از ترکیب نوشیدنی کامبوچا و ۵ گیاه دارویی چای سبز، آویشن، کاسنی، شوید و علف لیمو تشکیل شده است. این گیاهان با داشتن خواص ضد میکروبی، ضد التهابی و کاهندگی تری­ گلیسیریدی که دارند می­ توانند برای کاهش چربی خون، پاکسازی و تصفیه کننده خون، سم زدایی بدن، کمک به بهبود آنزیم­ های کبدی بسیار مفید باشند. همچنین مصرف برناکامبوچای آویشن به شما در حفظ سلامت پوست و درمان جوش صورت و کورک، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبود سیستم گوارش و تناسب اندام و کاهش وزن، افزایش دهنده انرژی بدن، کاهش درد مفاصل و علائم پیری و کمک به سلامت قلب و عروق و سالم ماندن کبد کمک زیادی خواهد کرد.

برنا کامبوچا آویشن یک لیتری – ۱۲ عددی

 


برناکامبوچا اسطوخودوس یکی از محصولات تولیدی کارخانه برناکامبوچا است که از ترکیب نوشیدنی کامبوچا و ۶ گیاه دارویی چای سبز، اسطوخودوس، بادرنجبویه، بابونه، سنبل الطیب و علف لیمو تشکیل شده است. این گیاهان بخاطر ترکیبات آنتی­اکسیدانی، آرام­بخشی و تصفیه­کننده کبدی که دارند می­تواند برای آرامش اعصاب و درمان بی خوابی، درمان استرس و اضطراب و تنش عصبی و افسردگی، بهبود گردش خون و بهبود عملکرد مغز، ضد التهاب قوی و کاهش خطر ابتلا به زوال عقل و آلزایمر، ضد ویروس و درمان ویروس تبخال، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبود سیستم گوارش و تناسب اندام و کاهش وزن، افزایش دهنده انرژی بدن، کاهش درد مفاصل و علائم پیری وکمک به سلامت قلب و عروق و سالم ماندن کبد کمک کند. پس شما با نوشیدن برناکامبوچای اسطوخودوس به طور مناسب و پیوسته، اعصابی آرام و بدنی سالم و شاداب­تر خواهید داشت.

برنا کامبوچا اسطوخودوس یک لیتری – ۱۲ عددی

 


برناکامبوچا بادرشبویه یکی از محصولات تولیدی کارخانه برناکامبوچا است که از ترکیب نوشیدنی کامبوچا و ۶ گیاه دارویی چای سبز، بادرشبویه، زردچوبه، زنجبیل، علف لیمو و شنبلیله تشکیل شده است. این گیاهان بخاطر داشتن خواص ضد التهاب و التیام بخشی، آنتی­ اکسیدانی و کمک به هـضم غـذا و افزایش سوخت و ساز و تقویت عمومی بدن می ­توانند، برای بهبود عملکرد عروق بدن، کاهش چربی خون، تصفیه کننده کبد، کلیه و لوله گوارش بسیار مفید باشند. همچنین برناکامبوچا بادرشبویه از طریق تقویت کنندگی قلب، اثرات ضد التهابی و آنتی­ اکسیدانی قوی که دارد به تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبود سیستم گوارش و تناسب اندام و کاهش وزن کمک کرده و در افزایش انرژی بدن، کاهش درد مفاصل و علائم پیری و تقویت سلامت قلب و عروق و سالم ماندن کبد، بسیار موثر خواهد بود.

برنا کامبوچا بادرشبویه یک لیتری – ۱۲ عددی

 


برناکامبوچا بوقناق یکی از محصولات تولیدی کارخانه برناکامبوچا است که از ترکیب نوشیدنی کامبوچا و ۵ گیاه دارویی چای سبز، بوقناق، دارچین، زنجبیل و گزنه تشکیل شده است. این گیاهان به دلیل ترکیبات خاصی که دارند باعث افزایش ترشح انسولین، فعال کردن لوزالمعده، کاهش قند خون و در نتیجه درمان کمکی دیابت دارند. به طور کلی برناکامبوچای بوقناق می­تواند برای کاهش قند خون و درمان دیابت، فعال­ سازی لوزالمعده، پاکسازی کبد و تصفیه خون، بهبود کم خونی و افزایش پلاکت خون، از بین برنده جوش و شفاف­سازی پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبود سیستم گوارش و تناسب اندام و کاهش وزن، افزایش دهنده انرژی بدن، کاهش درد مفاصل و علائم پیری وکمک به سلامت قلب و عروق و سالم ماندن کبد مفید باشد.

برنا کامبوچا بوقناق یک لیتری – ۱۲ عددی

 


برناکامبوچا جینسینگ یکی از محصولات تولیدی کارخانه برناکامبوچا می­باشد و از ۴ گیاه دارویی مختلف شامل: چای سبز، جینسینگ، خارخاسک و زنجبیل تشکیل شده است و دارای خواص درمانی برای تقویت قوای جنسی می­باشد. این گیاهان با داشتن ترکیبات آنتی­اکسیدانی و تقویت کنندگی قوا و انرژی بدن تاثیر مهمی بر درمان اختلالات جنسی، درمان بزرگی پروستات، افزایش تعداد و کیفیت اسپرم و درمان مشکل عدم نعوظ، تقویت اعصاب تناسلی و جلوگیری از انزال زودرس، بهبود خلق و خو و کاهش استرس، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبود سیستم گوارش و تناسب اندام و کاهش وزن، افزایش دهنده انرژی بدن، کاهش درد مفاصل و علائم پیری و کمک به سلامت قلب و عروق و سالم ماندن کبد دارد.

برنا کامبوچا جنسینگ یک لیتری – ۱۲ عددی

 


 

 


 

مشاهده و سفارش آنلاین محصولات برناکامبوچا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا