5 خاصیت درمانی قهوه سبز

۵ خاصیت درمانی عجیب قهوه سبز

قهوه سبز همان قهوه کال و بو نداده است که به خاطر حرارت ندیدن میزان کافئین و بخصوص پولیفنول ها، اسید کلروژنیک، کافئیک و کینیک آن بیشتر از قهوه بو‌داده است. در نتیجه خواص آنتی‌اکسیدان و ضدالتهابی آن از قهوه معمولی بیشتر است. به نظر می‌رسد این پولیفنول‌های موجود در قهوه سبز هستند که اثرات مثبتی روی سلامت انسان و لاغری دارند. در این نوشتار با ما همراه باشید تا هم از خواص قهوه سبز برای پوست و کبد چرب و پیشگیری از آلزایمر و … و هم طریقه دم کردن قهوه سبز برای لاغری و … را به شما بگوییم.

خواص درمانی بی‌نظیر قهوه سبز برای سلامتی

 

۱- کاهش وزن و لاغری

قهوه سبز سرشاراز اسید کلروژنیک و پولیفنول است. به اعتقاد برخی پزشکان اسید کلروژنیک خواص آنتی‌اکسیدانی دارد و به همین دلیل به کاهش فشار‌خون و کاهش وزن کمک می‌کند. در حقیقت قهوه سبز با افزایش عملکرد سوخت و ساز بدن و متابولیسم سبب کاهش وزن و لاغری می‌شود. با این‌همه در مورد خواص لاغری هیچ ماده غذایی نمی‌توان اغراق کرد. یکی از خواص قهوه سبز این است که تا حدی باعث کاهش اشتها می‌شود. علاوه بر این قهوه به‌دلیل دارا بودن کافئین، می‌تواند تا حدی متابولیسم بدن را افزایش دهد. همین افزایش متابولیسم، چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد، بنابراین واقعیت این است که یکی از خواص درمانی قهوه سبز این است که  روی کاهش وزن تاثیر دارد اما این خاصیت زمانی است که قهوه به‌طور منطقی و با رعایت اصول صحیح تغذیه و ورزش مصرف شود.

۲- کاهش فشار و قند خون

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در قهوه سبز به کاهش فشارخون کمک می‌کنند. از سوی دیگر تأثیر قهوه در کنترل قند خون به خاطر پولیفنول‌ها و اسید کلروژنیک موجود در آن است. این ترکیبات روی هورمون‌های ترشح شده از لوله گوارش تأثیر گذاشته و جذب گلوکز (قند) را کاهش می‌دهند. البته نوشیدن این قهوه به تنهایی نه سبب کاهش فشار خون و نه پایین آوردن قند خون می‌شود. رعایت یک رژیم غذایی اصولی و سالم در کنار نوشیدن روزانه ۲ فنجان قهوه سبز به کاهش فشار خون و قند خون کمک می‌کند.

۳- پیشگیری از آلزایمر

پلیفنول‌های موجود در قهوه سبز مانع تشکیل پلاک «آمیلوتید» می‌شود که عامل اصلی ابتلا به بیماری آلزایمر یا همان زوال عقل است. از سوی دیگر کافئین موجود در قهوه احتمال ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد. اگر در طول روز ۲ فنجان قهوه سبز یا قهوه معمولی مصرف کنید ۶۵ درصد کمتر از کسانی که اصلا قهوه میل نمی‌کنند خطر ابتلا به آلزایمر شما را تهدید می‌کند.

۴- کاهش احتمال ابتلا به کبد چرب

تاثیر عملکرد خواص درمانی قهوه سبز در احتمال پیشگیری از چرب شدن کبد در انسان هنوز ثابت نشده است. اما طبق تحقیقاتی که روی موش‌های آزمایشگاهی انجام شده است اسید کلروژنیک موجود در قهوه از کبد در برابر مضرات رژیم‌های غذایی نامناسب محافظت می‌کند. علاوه بر این کافستول و کاوئول موجود در این قهوه باعث تحریک آنزیم‌های سم‌زدای کبد و محافظت از آن می‌شوند. از سوی دیگر خواص قهوه سبز به صورت دم کرده برای شفافیت و سلامت پوست هم بی‌نظیر است.

۵- سرحال‌ و هوشیار شوید

همانطور که کافئین موجود در قهوه معمولی خستگی را از بین برده و سطح هوشیاری را بالا می‌برد. یکی دیگر از خواص درمانی قهوه سبز این است که به دلیل میزان ۲ تا چهار برابر کافئین موجود در آن این تاثیر را بیش از پیش بر روی بدن انسان می‌گذارد، میزان هوشیاری را بالا برده و باعث افزایش تمرکز می‌شود.

برنا کامبوچا قهوه سبز یک لیتری – ۱۲ عددی

  • کاهنده قوی چربی انباشته بدن و تسریع لاغری
  • افزایش میزان سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها
  • کاهش سطح کلسترول و غلظت خون
  • بهبود هضم و گوارش و کاهش جذب قند خون
  • آنتی اکسیدان قوی و پاکسازی بدن

امروزه تناسب اندام یکی از اولویت های هر فردی در جامعه است و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و زیبایی افراد می شود. استفاده از قهوه سبز برای لاغری و تناسب اندام یک روش جدید است و هیچ گونه عارضه ای ندارد. تمام کسانی که اندامی زیبا می خواهند، به دنبال راهی ساده برای وزن کم کردن هستند. قهوه ی سبز به عنوان یک چربی سوز قوی شناخته شده و هر روزه به تعداد کسانی که از این ماده برای کاهش وزن و کم کردن چربی دور شکم خود استفاده می کنند، بیشتر می شود.  چربی‌سوزی قوی، کاهش اشتهای موثر، سریع‌الاثر بودن، کاهش وزن باور نکردنی، انرژی‌دهنده در طول روز و بدون اثرات منفی و… ازجمله خواصی است که برای این قهوه سبز عنوان می‌شود. عنصر کلیدی موجود در قهوه سبز، یک ترکیب طبیعی بسیار مهم به نام اسید chlorogenic است. اسید chlorogenic با آزاد کردن گلوکز در بدن و همزمان با افزایش سوخت و ساز و یا سوزاندن چربی موجود در کبد و تبدیل آن به انرژی باعث کم شدن چربی ها می شود. این دو مکانیزم با هم، باعث جلوگیری از جذب چربی و از بین بردن وزن اضافه در بدن می شود. این ماده به سوختن چربی در شکم و اطراف کمر شما کمک فراوانی می کند و هیچ گونه عوارض جانبی نیز ندارد. افزایش تمرکز و انرژی در شما می شود. همچنین باعث می شود که بین وعده های غذایی احساس سیری داشته باشید.

کامبوچا قهوه سبز

لاغری و تناسب اندام برای برخی به رویایی دست نیافتنی تبدیل شده است. بسیاری از افراد چاق و دارای اضافه وزن برای رسیدن به این رویا تمام راه های عاقلانه مانند رژیم و ورزش و غیر عاقلانه مانند خوردن قرص های لاغری را امتحان می کنند. برخی از آنها در این راه موفقند اما عده ای دیگر در اواسط راه از این هدف مهم خود دست می کشند زیرا کاهش وزن و سوزاندن چربی برای آنها نیاز به مشقت و سختی دارد و این افراد همیشه به دنبال راههای راحت و لاغری آسان هستند. یکی از روش ها برای سوزاندن چربی و افزایش متابولیسم و در کل لاغری استفاده ازکامبوچا قهوه سبز است. امروزه طرفداران زیادی در بین مردم دارد و استفاده از روش های لاغری آن بدون عارضه است.


مشاهده صفحه محصول

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا