لاغری در كوتاه ترين زمان با قهوه سبز

لاغری در کوتاه ترین زمان با قهوه سبز

می گویند معجزه می کند و برای کسانی که اصلا با هیچ رژیم و ورزشی به کاهش وزن نمی رسند می توانند با مصرف آن لاغر شوند، اما داستان لاغری سریع و راحت با قهوه سبز چقدر واقعیت دارد؟ احتمالاً بحث های سلامتی در مورد نوشیدن قهوه شنیده اید ،عصاره دانه قهوه سبز از دانه قهوه ای می آید که بو داده نشده است.

لاغری با قهوه سبز

دانه قهوه حاوی ترکیباتی است که به عنوان اسیدهای کلروژنیک شناخته می شوند. برخی معتقدند که این ترکیبات دارای اثرات آنتی اکسیدانی هستند و به کاهش فشار خون کمک می کنند و به شما کمک می کنند وزن کم کنید.بو دادن قهوه مقدار اسیدهای کلروژنیک اش را کاهش می دهد. به همین دلیل است که نوشیدن قهوه بو داده شده باعث کاهش وزن نمی شود.

 

آیا عصاره قهوه سبز باعث کاهش وزن می شود؟ مطالعات زیادی در مورد اسیدهای کلروژنیک و اثربخشی آن ها به عنوان مکمل کاهش وزن وجود نداشته است.

توصیه های مهم درباره لاغری با قهوه سبز

باید به دنبال چه چیزی بگردم؟

هم FTC و هم اداره غذا و دارو (FDA) توصیه می کنند که تحقیق کنید و در هنگام استفاده از مکمل ها احتیاط کنید. تحقیقات علمی باید به ادعاهای مکمل رژیم غذایی پاسخ دهند و شما باید نسبت به محصولاتی که ادعا می کنند به شما کمک می کنند تا بدون تغییر عادت های خود به سرعت وزن کم کنید و FDA اجزا و برچسب های محصول را تنظیم می کند.

اما مکمل های غذایی قبل از اینکه به بازار بروند مورد تایید FDA قرار نمی گیرند. شرکت های خصوصی مسئول انجام تحقیقات و آزمایش خودشان هستند. FDA ممکن است تا زمانی که گزارش های بد یا اثرات جانبی خطرناک گزارش نشود، درگیر نشود.

لاغری در کوتاه ترین زمان با قهوه سبز
لاغری در کوتاه ترین زمان با قهوه سبز

همانند بسیاری از مکمل ها، دانه قهوه سبز می تواند به عنوان یک راه حل طبیعی برای کاهش وزن به بازار عرضه شود. عبارت “طبیعی” در صنعت مکمل ها رایج است، اما لزوماً به این معنا نیست که این محصول ایمن است در واقع، هیچ تعریف قانونی از “طبیعی” بودن وجود ندارد، بسیاری از گیاهانی که در طبیعت رشد می کنند، می توانند مرگبار باشند.

اگر به دانه های قهوه سبز به عنوان بخشی از برنامه کاهش وزن خود فکر می کنید، شرکتی را که از آن می خواهید بخرید را بررسی کنید. مطمئن شوید که تقلب نمی کند و یا محصولات خود را با مواد آلوده نمی کند. همچنین مهم است با پزشک خود صحبت کنید، به خصوص اگر مشکلات دیگری مثل فشار خون بالا و یا دیابت دارید و یا دارو مصرف میکنید.

 

امروزه تناسب اندام یکی از اولویت های هر فردی در جامعه است و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و زیبایی افراد می شود. تمام کسانی که اندامی زیبا می خواهند، به دنبال راهی ساده برای وزن کم کردن هستند. لاغری و تناسب اندام برای برخی به رویایی دست نیافتنی تبدیل شده است. بسیاری از افراد چاق و دارای اضافه وزن برای رسیدن به این رویا تمام راه های عاقلانه مانند رژیم و ورزش و غیر عاقلانه مانند خوردن قرص های لاغری را امتحان می کنند. کاهش وزن و سوزاندن چربی برای برخی افراد مشقت و سختی  زیادی دارد و این افراد همیشه به دنبال راه های راحت و لاغری آسان هستند. یکی از روش های بدون عارضه برای سوزاندن چربی و افزایش متابولیسم و در کل لاغری استفاده ازکامبوچا قهوه سبز است که امروزه طرفداران زیادی در بین مردم دارد.

لاغری در کوتاه ترین زمان با قهوه سبز

برنا کامبوچا قهوه سبز یکی از محصولات تولیدی کارخانه برنا کامبوچا است که از ترکیب نوشیدنی کامبوچا و ۷ گیاه دارویی چای سبز، قهوه سبز، زیره سبز، زنجبیل، دارچین، گل قاصدک و شوید تشکیل شده است. یک عنصر کلیدی موجود در قهوه سبز، ترکیب طبیعی بسیار مهمی به نام اسید کلروژنیک است که با آزاد کردن همزمان گلوکز در بدن و افزایش سوخت و ساز و یا سوزاندن چربی موجود در کبد و تبدیل آن به انرژی باعث کم شدن چربی ها می شود. برنا کامبوچا قهوه سبز فواید بی شماری مانند: کاهنده قوی چربی انباشته بدن و تسریع لاغری، افزایش میزان سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها، کاهش سطح کلسترول و غلظت خون، بهبود هضم و گوارش و کاهش جذب قند خون، آنتی اکسیدان قوی و پاکسازی بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبود سیستم گوارش و تناسب اندام و کاهش وزن، افزایش دهنده انرژی بدن، کاهش درد مفاصل و علائم پیری و کمک به سلامت قلب و عروق و سالم ماندن کبد، برای سلامتی بدن دارد.

 

برنا کامبوچا قهوه سبز یک لیتری – ۱۲ عددی

  • کاهنده قوی چربی انباشته بدن و تسریع لاغری
  • افزایش میزان سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها
  • کاهش سطح کلسترول و غلظت خون
  • بهبود هضم و گوارش و کاهش جذب قند خون
  • آنتی اکسیدان قوی و پاکسازی بدن

 

کامبوچا نوعی نوشیدنی تخمیری سرشار از ویتامین های گروه B، اسید های آمینه مختلف، پلی فنول ها و پروبیوتیک ها است که برای سلامت بدن فواید زیادی دارد. خواص عمومی محصولات برنا کامبوچا شامل: بهبود عملکرد سیستم گوارش، مبارزه با سرطان، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، افزایش دهنده انرژی بدن، تناسب اندام وکاهش وزن، کمک به سالم ماندن کبد، کاهش دهنده ورم و درد مفاصل، کمک به سلامت قلب و عروق می باشد.

خرید آنلاین محصول کامبوچا قهوه سبز

دیدگاه‌ خود را بنویسید